Solfeggio 2024 - Ustvarjanje, Solfeggio in Glasbena teorija - SLO

SLO - Ustvarjanje, Solfeggio in Glasbena teorija

NOVO!! SEMINAR - sobota, 13. april 2024

8-urni seminar z mednarodno priznano predavateljico profesorico Slavico Smiljanić Marković z naslovom: Postavitev in delo na področju ritma v glasbeni šoli (PGV, GP, NGL – SOLF II) – predavanje s praktičnim prikazom z učenci.

Potrdilo seminarja lahko uporabite za 0,5 točke pri napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive.

Več informacij tukaj.

 

TEKMOVANJE - Ustvarjanje, Solfeggio in Glasbena teorija, 11. in 12. april 2024 - v živo in preko spleta

8. mednarodno tekmovanje IMMCC – Ustvarjanje, Solfeggio in Glasbena teorija je namenjeno učencem, ki bi želeli svoje praktično in teoretično znanje, pridobljeno pri pouku na glasbeni šoli, umetniški gimnaziji in konservatoriju, nadgraditi in se preizkusiti v kategorijah Solfeggio in Glasbena teorija. Kategorija Ustvarjanje pa nagovarja učence, da se s pridobljenim znanjem izrazijo na svoj, izviren način.   

IMMCC Maribor - Ustvarjanje, Solfeggio in Glasbena teorija je prvo tekmovanje, ki vključuje tudi področje Ustvarjanja. Z zavedanjem, da učence v prvi vrsti vzdrami zvok, preizkušanje zvoka in svojih lastnih ustvarjalnih poti želimo nagovoriti in spodbuditi k omenjeni dejavnosti v povezovanju s poustvarjalnostjo, ki so je učenci v izobraževalnem sistemu deležni. Spodbuditi želimo tudi povezovanje samih funkcionalnih znanj, ki jih učenci tekom šolanja pridobivajo pri skupinskem pouku Nauka o glasbi in Solfeggia, individualnem pouku ter ostalih oblikah pouka pri katerih v glasbenem izobraževanju sodelujejo. 

8. Mednarodno tekmovanje IMMCC Solfeggio 2024 bo izvedeno v hibridni obliki: v živo ali online. Kandidat si izbere način tekmovanja, katerega ob prijavi tudi navede. V živo bo tekmovanje na Glasbeni in baletni šoli Antona Martina Slomška Maribor.

 

PODROČJA IN KATEGORIJE - V ŽIVO

USTVARJANJE: 1.a, 2.a, 3.a, 4.a, 5.a in 6.a. Vsak kandidat bo imel na voljo klavinovo, pianino ali klavir. S seboj si lahko prinese tudi svoj inštrument (tistega, ki se ga uči igrati). Kandidati 1. in 2. kategorije bodo za ustvarjanje imeli 60 minut časa, kandidati 3. in 4. kategorije 90 minut in kandidati 5. in 6. kategorije 120 minut časa. V prostoru bo kandidat sam. V prostor, kjer bo kandidat ustvarjal, ni dovoljeno prinašati mobilnih telefonov in drugih naprav ter snemati ali fotografirati poteka tekmovanja. Strokovna žirija bo udeležence na podlagi izdelka razvrstila in podala opisno mnenje. Kandidati bodo imeli možnost svoj izdelek predstaviti na zaključnem koncertu.   

SOLFEGGIO: 1.b, 2.b, 3.b, 4.b, 5.b in 6.b (prima vista izvajanje melodične, ritmične in parlato vaje). Kandidatu v kategoriji 1.b in 2.b da intonacijo korepetitor ali si jo z glasbenimi vilicami da sam. Kandidati v ostalih kategorijah si dajo intonacijo sami izključno z glasbenimi vilicami. Kandidat bo imel pred izvedbo možnost 5-minutne priprave. Kategorija Solfeggio je koncertnega značaja s poslušalci. V dvorano, kjer bo potekalo tekmovanje, ni dovoljeno prinašati mobilnih telefonov in drugih naprav ter snemati ali fotografirati poteka tekmovanja. Strokovna žirija bo ocenjevala točnost intonacije, ritmično zanesljivost, občutek za metrum in muzikalne prvine v izvedenih vajah.   

   

GLASBENA TEORIJA: 1.c, 2.c, 3.c, 4.c, 5.c in 6.c (pisni test). Kandidati bodo v kategoriji 1.c in 2.c imeli na voljo 45 minut, v kategorijah 3.c, 4.c, 5.c in 6.c pa 60 minut. V primeru, da kandidat opravi pisni test predčasno, počaka in prostor zapusti šele, ko poteče čas pisanja. V prostor, kjer bo potekalo tekmovanje, ni dovoljeno prinašanje mobilnih telefonov in drugih naprav ter snemati ali fotografirati poteka tekmovanja. Strokovna žirija bo kandidate razvrstila na podlagi zbranih točk pisnega testa.   

 

DOPOLNITVE - ZA TEKMOVANJE NA DALJAVO

Dopolnitve področja USTVARJANJE

Kandidati bodo na področju Ustvarjanja ustvarjali preko spleta od doma, ob prižganih kamerah frontalno in iz strani. Kandidati 1. in 2. kategorije bodo za ustvarjanje imeli 60 minut časa, kandidati 3. in 4. kategorije 90 minut in kandidati 5. in 6. kategorije 120 minut časa. Po poteku časa bodo čitljivo skeniran ali fotografiran izdelek poslali komisiji v pregled. Strokovna žirija bo udeležence na podlagi izdelka razvrstila in podala opisno mnenje. Zaželeno je, da kandidat nato tudi posname svojo kompozicijo (videoposnetek) - jo izvede na inštrument ali zapoje. Posnetke bomo zbrali in jih objavili.

 

Dopolnitve področja SOLFEGGIO

1.b, 2.b, 3.b, 4.b, 5.b in 6.b (prima vista izvajanje melodične, ritmične in parlato vaje). Kandidat na mail prejme vaje (melodično, ritmično, parlato). Ob prižganih kamerah frontalno in iz strani, kandidat po 5 minutah analize brez prekinitve posname videoposnetek in ga takoj pošlje komisiji. Kandidatom 1. in 2. kategorije da intonacijo moderator, kandidat 3., 4., 5. in 6. si da intonacijo z glasbenimi vilicami sam.

 

Dopolnitve področja GLASBENA TEORIJA

1.c, 2.c, 3.c, 4.c, 5.c in 6.c (pisni test). Kandidati bodo v kategoriji 1.c in 2.c imeli na voljo 45 minut, v kategorijah 3.c, 4.c, 5.c in 6.c pa 60 minut. Področje Glasbene teorije bodo učenci pisali pisno nalogo preko spleta od doma, ob prižganih kamerah frontalno in iz strani. Kandidati bodo oddali pisno nalogo čitljivo skenirano ali fotografirano po elektronski pošti  komisiji v pregled. Pri področju glasbene teorije bo naloga vključevala sledeče slušne primere: posnetek, preko katerega bodo kandidati pisali ritmično-melodični narek ter uganjevali intervale in akorde. Primer bo do konca januarja 2024 objavljen na spletni strani.

Tehnična navodila za online tekmovanje

Tekmovalci potrebujejo dve napravi, s katerimi se lahko povežejo na video konferenco (prenosni računalnik s kamero, namizni računalnik s kamero, tablični računalnik, pametni telefon). Vse naprave morajo imeti omogočeno avdio in video funkcijo (delujočo kamero in delujoč mikrofon). Iz obeh uporabniških računov morata biti razvidna ime in priimek tekmovalca. 

 

Kategorije

 

1. Stopnja - Nižja glasbena šola

    • 1.a, 1.b, 1.c: učenci 1. in 2. razreda ali rojeni 2016, 2015 
    • 2.a, 2.b, 2.c: učenci 3. in 4. razreda ali rojeni 2014, 2013 
    • 3.a, 3.b, 3.c: učenci 5. in 6. razreda ali rojeni 2012, 2011 
    • 4.a, 4.b, 4.c: učenci Solfeggia I in II ali rojeni 2010, 2009 

 

   
2. Stopnja - Konservatorij in umetniška gimnazija

    • 5.a, 5.b, 5.c: dijaki 1. in 2. letnika ali rojeni 2008, 2007
    • 6.a, 6.b, 6.c: dijaki 3. in 4. letnika ali rojeni 2006, 2005 

 

Ocenjevanje in nagrade  

    • 90 – 100 točk: zlato priznanje  
    • 80 – 90 točk: srebrno priznanje  
    • 70 – 80 točk: bronasto priznanje  
    • 70 točk in manj: priznanje za udeležbo  

 

Strokovna žirija:

    • Tadej Kušar (SLO), predsednik
    • Slavica Smiljanić Marković (SRB), članica
    • Lidija Đidara (HR), članica

 

Strokovna tričlanska mednarodna žirija bo izpostavila in nagradila najuspešnejše kandidate, ki bodo tekmovali na vseh treh področjih ter najobetavnejše udeležence v posamezni kategoriji.  

Tekmovanje bo potekalo na Glasbeni in baletni šoli Antona Martina Slomška, Vrbanska cesta 30, Maribor in preko spleta.

  

Propozicije  

1.a kategorija - Ustvarjanje 

  1. Uglasbi besedilo (uganka ali izštevanka) v 2/4 taktovskem načinu, v poljubni tonaliteti.
  2. Dodaj spremljavo za en poljuben ritmični inštrument. Besedilo podpiši. 

Poljubna je uporaba oznak (npr. za ponavljanje, dinamične in agogične spremembe…).   

1.b kategorija - Solfeggio  

Melodična vaja: v C-duru v violinskem ključu, 2/4 taktovski način.   

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do osminke, četrtinka s piko v obsegu c1 - c2. Kandidat melodično vajo izvaja z imeni po lastnem izboru (solmizacija ali abeceda) ob taktiranju ali udarjanju dob.   

Ritmična vaja: v 4/4 taktovskem načinu.   

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do osminke, druga poddelitev dobe - šestnajstinka, četrtinka in polovinka s piko. Kandidat ritmično vajo izvaja ob taktiranju ali udarjanju dob z zlogom po lastni izbiri.     

Parlato: v G ali F-duru v basovskem ključu v 3/4 taktovskem načinu.   

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do osminke, četrtinka in polovinka s piko v obsegu c - f1. Kandidat parlato vajo izvaja z imeni po lastnem izboru (solmizacija ali abeceda) ob taktiranju ali udarjanju dob.  

  

1.c kategorija – Glasbena teorija  

Slušno in pisno poznavanje: 1 in 1/2  tonov v violinskem in basovskem ključu od c – c3. Oktavne vrste c – c3 z zvišanimi in znižanimi toni v različnih notnih vrednostih. C, G in F-dur. Dopolnjevanje tonskih višin in notnih vrednosti v melodičnem nareku (C, G ali F-dur), v 2/4, 3/4 ali 4/4, v poštev pridejo vse notne vrednosti in pavze do osminke. Poznavanje osnovnih oznak za dinamiko in tempo. Poznavanje instrumentov iz vseh šestih instrumentalnih družin.

Melodični narek se narekuje dvakrat po en takt. Tretjič se poveže z naslednjim taktom. Na začetku in koncu se zaigra cel narek. Celi in poltoni bodo zaigrani dvakrat.   

  

2.a kategorija - Ustvarjanje 

  1. Nadaljuj melodijo v D-duru v 3/4 ali 4/4 taktovskem načinu z logičnim koncem na T.
  2. Melodiji iz prve naloge dodaj in podpiši poljubno smiselno besedilo.

Poljubna je uporaba oznak (npr. za ponavljanje, dinamične in agogične spremembe…)   

2.b kategorija - Solfeggio  

Melodična vaja: v duru do dveh predznakov v 3/4 taktovskem načinu.  

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do šestnajstinke, z obsegom a – d2. Kandidat melodično vajo izvaja z imeni po lastnem izboru (solmizacija ali abeceda) ob taktiranju ali udarjanju dob.   

Ritmična vaja: v 4/4 taktovskem načinu.   

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do šestnajstinke, četrtinka s piko. Kandidat ritmično vajo izvaja ob taktiranju ali udarjanju dob z zlogom po lastni izbiri.  

Parlato: v tonalitetah (dur + vse oblike mola) do dveh predznakov v 2/4 taktovskem načinu v basovskem ključu.  

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do osminke, četrtinka in polovinka s piko, ritmična posebnost trilola in sinkopa, v obsegu C – f1. Kandidat parlato vajo izvaja z imeni po lastnem izboru (solmizacija ali abeceda) ob taktiranju ali udarjanju dob.  

  

2.c kategorija – Glasbena teorija  

Slušno in pisno poznavanje vseh durovih lestvic z višaji in nižaji. V poštev pridejo vse oblike mola do štirih predznakov v obsegu od C – c3 z akordi na glavnih stopnjah, durov/melodični, molov, naravni in harmonični tetrakord, vsi intervali do zv5 navzgor in navzdol, durov in molov trozvok navzgor in navzdol, zvečan in zmanjšan trozvok navzgor. Transpozicija, dopolnjevanje tonskih višin in notnih vrednosti v melodičnem nareku (a, d, e, h, g-mol) v 4/4 taktovskem načinu. Poznavanje vokalnih (otroški, mladinski, moški, ženski, mešani pevski zbor) in inštrumentalnih (orkester: simfonični, pihalni, godalni, orffov) zasedb.

Melodični narek se narekuje dvakrat po dva takta, tretjič se poveže z novima dvema. Na začetku in koncu se zaigra cel. Intervali in akordi bodo podani 1x razloženo-1x sozvočno-1x razloženo. Lestvice bodo zaigrane 2x navzgor in navzdol.  

3.a kategorija - Ustvarjanje 

  1. Na dani ritem, 16 taktov v 3/4  ali na 8 taktov v 6/8 taktovskem načinu, napiši melodijo v katerikoli obliki poljubno izbrane molove tonalitete.
  2. Temo ali motiv znanega (npr.2 ali 4 takte) skladatelja nadaljuj in razvij po svoje (npr.8 ali 16 taktov) 

Poljubna je uporaba oznak (npr. za ponavljanje, dinamične in agogične spremembe, …).

  

3.b kategorija – Solfeggio 

Melodična vaja: v tonalitetah do 3 predznakov (dur in vse oblike mola) v 3/4 taktovskem načinu.

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do šestnajstinke, z obsegom g – e2 in menjalnimi ter prehajalnimi toni. Kandidat melodično vajo izvaja z imeni po lastnem izboru (solmizacija ali abeceda) ob taktiranju ali udarjanju dob.   

Ritmična vaja: v 6/8 taktovskem načinu   

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do šestnajstinke. Kandidat ritmično vajo izvaja ob taktiranju ali udarjanju dob z zlogom po lastni izbiri.  

Parlato: v tonalitetah (dur + vse oblike mola) do štirih predznakov v 3/2 taktovskem načinu v violinskem in basovskem ključu.

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do osminke, v obsegu C – c3. Kandidat parlato vajo izvaja z imeni po lastnem izboru (solmizacija ali abeceda) ob taktiranju ali udarjanju dob.  

  

3.c kategorija – Glasbena teorija  

Slušno in pisno poznavanje: vseh durovih in molovih lestvic po kvintnem krogu v obsegu C – c3, z akordi na glavnih stopnjah, vseh intervalov od prime do oktave navzgor in navzdol. V poštev pridejo durov, molov, zvečan in zmanjšan trozvok navzgor in navzdol, obrati vseh osnovnih trozvokov navzgor, D7 z obrnitvami navzgor. Transpozicija, dopolnjevanje tonskih višin in trajanj v melodičnem nareku (duri in moli do 3 predznakov) v 4/4  taktovskem načinu. Poznavanje vokalnih (pevski zbori, solisti), inštrumentalnih (orkestri, solisti in komorne zasedbe) zasedb.

Melodični narek se narekuje dvakrat po dva takta, tretjič se poveže z novima dvema. Na začetku in koncu se zaigra cel. Intervali, kvintakordi z obrnitvami in septakordi bodo podani 1x razloženo-1x sozvočno-1x razloženo. Lestvice bodo zaigrane 2x navzgor in navzdol. 
 

4.a kategorija - Ustvarjanje 

  1. Na dano temo (8 taktov) oblikuj dve variaciji. 
  2. Poljubno harmoniziraj dano melodijo (16 taktov) v tonalitetah do dveh predznakov. Izhodišče so akordi in obrnitve na stopnjah v durovi in vseh treh molovih lestvicah, ali z akordičnim zapisom, ali z oznako stopenj, ali z izpisano melodijo spremljave – poljubno. 

Poljubna je uporaba oznak (npr. za ponavljanje, dinamične in agogične spremembe, …).  

  

4.b kategorija - Solfeggio  

Melodična vaja: v molu do 3 predznakov v 4/4 taktovskem načinu.  

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do šestnajstinke, z obsegom a – e2, ritmična posebnost triola in sinkopa. Kandidat melodično vajo izvaja z imeni po lastnem izboru (solmizacija ali abeceda) ob taktiranju ali udarjanju dob.   

Ritmična vaja: z menjavo osnovnih taktovskih načinov (2/4, 3/4, 2/2, 3/2).  

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do šestnajstinke, ritmična posebnost sinkopa in triola. Kandidat ritmično vajo izvaja ob taktiranju ali udarjanju dob z zlogom po lastni izbiri.  

Parlato: v tonalitetah (dur + vse oblike mola) do štirih predznakov v 4/4 taktovskem načinu v violinskem in basovskem ključu.

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do šestnajstinke, ritmična posebnost triola in sinkopa, v obsegu C – c3 v violinskem in basovskem ključu. Kandidat parlato vajo izvaja z imeni po lastnem izboru (solmizacija ali abeceda) ob taktiranju ali udarjanju dob.  

  

4.c kategorija – Glasbena teorija  

Slušno in pisno poznavanje: vseh durovih in molovih lestvic po kvintnem krogu, modusov s karakternim intervalom, celotonsko in kromatično lestvico, vseh intervalov od prime do oktave navzgor in navzdol. V poštev pridejo durov, molov, zvečan, zmanjšan trozvok z obrnitvami navzgor in navzdol, dominantni septakord z obrnitvami navzgor, dv7, zvv7, mm7, mv7, zmzm7 in zmm7 navzgor v obsegu C-c3. Dopolnjevanje tonskih višin in trajanj v melodičnem nareku (dorski modus) v 3/4 taktovskem načinu.

Melodični narek se narekuje dvakrat po dva takta, tretjič se poveže z novima dvema. Na začetku in koncu se zaigra cel. Intervali, kvintakordi z obrnitvami in septakordi bodo podani 1x razloženo-1x sozvočno. Lestvice (relativno slušno prepoznavanje) bodo podane 2x navzgor in navzdol.  

  

5.a kategorija - Ustvarjanje 

  1. Izmed treh danih motivov si izberi enega in ga razvij v smiselno zaključeno celoto.
  2. Harmoniziraj dano melodijo (16 taktov). Izhodišče so akordi in obrnitve na stopnjah v durovi in vseh treh molovih lestvicah, ali z akordičnim zapisom, ali z oznako stopenj, ali z izpisano melodijo spremljave – poljubno. 

Uporaba glasbenih oblik, dolžina kompozicije, uporaba oznak (npr. za ponavljanje, dinamične in agogične spremembe, …) je poljubna.  

  

5.b kategorija - Solfeggio  

Melodična vaja: v eni izmed tonalitet kvintnega kroga v 3/2 taktovskem načinu.  

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do osminke z obsegom g – e2, s prehajalnimi in menjalnimi toni. Kandidat melodično vajo izvaja z imeni po lastnem izboru (solmizacija ali abeceda) ob taktiranju ali udarjanju dob.   

Ritmična vaja: z menjavo osnovnih (2/8, 3/8, 2/4, 3/4, 2/2, 3/2) in sestavljenih (6/8, 4/4, 6/4) taktovskih načinov.  

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do šestnajstinke, ritmična posebnost sinkopa, duola in triola. Kandidat ritmično vajo izvaja ob taktiranju ali udarjanju dob ob z zlogom po lastni izbiri.  

Parlato: v tonalitetah do treh predznakov v mešanih (5/8 ali 7/8) taktovskih načinih v violinskem in basovskem ključu.

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do šestnajstinke, triola, v obsegu C – f3. V violinskem in basovskem ključu. Kandidat parlato vajo izvaja z imeni po lastnem izboru (solmizacija ali abeceda) ob taktiranju ali udarjanju dob.  

  

5.c kategorija – Glasbena teorija  

Slušno in pisno poznavanje: vseh durovih in molovih lestvic po kvintnem krogu, modusov, celotonsko in kromatično lestvico, vseh intervalov tudi zvečanih in zmanjšanih od prime do oktave navzgor in navzdol, V poštev pridejo durov, molov, zvečan, zmanjšan trozvok z obrnitvami navzgor in navzdol, dominantni septakord z obrnitvami navzgor in navzdol, dv7 in mm7 z obrnitvami navzgor in navzdol, mv7, zvv7, zmm7 in zmzm7 navzgor. Melodični narek v 4/4 taktovskem načinu.

Melodični narek se narekuje dvakrat po dva takta, tretjič se poveže z novima dvema. Na začetku in koncu se zaigra cel narek. Intervali, kvintakordi z obrnitvami in septakordi (ozka lega) bodo podani 1x razloženo - 1x sozvočno. Lestvice bodo zaigrane 2x navzgor in navzdol.  

  

6.a kategorija – Ustvarjanje  

Izberi si eno od nalog in jo reši. 

  1. Izmed treh danih motivov si izberi enega in ga razvij v smiselno zaključeno celoto. Kompozicijo poljubno harmoniziraj.  

Uporaba glasbenih oblik, besedila, dolžina kompozicije, uporaba oznak (npr. za ponavljanje, dinamične in agogične spremembe…) je poljubna. Uporablja se lahko svobodno komponiranje in ustvarjanje lastnih glasbenih zamisli.  

ALI  

  1. Izberi in oglej si sliko (fotografijo). Uglasbi jo. Uporabi ritmične, melodične in harmonične prvine.  

Uporaba glasbenih oblik, besedila, dolžina kompozicije, uporaba oznak (npr. za ponavljanje, dinamične in agogične spremembe…) je poljubna. Uporablja se lahko svobodno komponiranje in ustvarjanje lastnih glasbenih zamisli.

6.b kategorija - Solfeggio  

Melodična vaja: v eni izmed tonalitet kvintnega kroga v 6/8 taktovskem načinu.  

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do šestnajstinke, menjalne alteracije in modulacija. Kandidat melodično vajo izvaja z imeni po lastnem izboru (solmizacija ali abeceda) ob taktiranju ali udarjanju dob.   

Ritmična vaja: z menjavo mešanih (5/8, 7/8), osnovnih (2/8, 3/8, 2/4, 3/4, 2/2, 3/2) ter sestavljenih (6/8, 4/4, 6/4) taktovskih načinov.  

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do dvaintridesetinke, ritmična posebnost sinkopa, duola, triola in kvartola. Kandidat ritmično vajo izvaja ob taktiranju ali udarjanju dob z zlogom po lastni izbiri.  

Parlato: v vseh tonalitetah v mešanih taktovskih načinih v violinskem in basovskem ključu.

V poštev pridejo notne vrednosti in pavze do dvaintridesetinke. Ritmične posebnosti sinkopa, triola, duola, kvartola. Kandidat parlato vajo izvaja z imeni po lastnem izboru (solmizacija ali abeceda) ob taktiranju ali udarjanju dob.  

  

6.c kategorija – Glasbena teorija  

Slušno in pisno poznavanje: vseh tonalitet po kvintnem krogu, modusov, celotonske in kromatične lestvice, vseh intervalov tudi zvečanih in zmanjšanih od prime do decime navzgor in navzdol. V poštev pridejo  durov, molov, zvečan, zmanjšan trozvok z obrnitvami navzgor in navzdol, dominantni septakord z obrnitvami navzgor in navzdol, dv7, mm7 z obrnitvami navzgor in navzdol, mv7, zv7, zmm7 in zmzm7 navzgor in navzdol, D9 z malo in veliko nono navzgor. Dvoglasni melodični narek v 6/8 taktovskem načinu.

Dvoglasni melodični narek v violinskem in bas ključu se narekuje dvakrat po dva takta, tretjič se poveže z novima dvema. Na začetku in koncu se zaigra cel narek. Intervali, trozvoki z obrnitvami in septakordi bodo podani 2x sozvočno. Lestvice bodo podane 1x navzgor in navzdol. 

  

Propozicije za disciplino Ustvarjanje, Solfeggio in Glasbena teorija sta oblikovala Nina Lorber, prof. in Tadej Kušar, prof.  

 

Prijava 

Za prijavo na tekmovanje je potrebno izpolniti  SPLETNI PRIJAVNI OBRAZEC (e-prijava).  V spletnem obrazcu eksplicitno – na katero tekmovanje se prijavlja in mail kamor bo online tekmovalec prejel naloge – naknadno spreminjanje ne bo možno!

Poleg e-prijave je potrebno na elektronski naslov This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. poslati še naslednje priloge: 

  1. fotokopijo osebnega dokumenta,
  2. potrdilo o plačilu kotizacije,
  3. potrdilo o vpisu  (za kandidate 1. razredov  Nauka o glasbi v glasbeni šoli oz. za kandidate 1. letnikov  konservatorija ali umetniške gimnazije) ALI lansko spričevalo, iz katerega je razviden letnik Nauka o glasbi oz. Solfeggia (vsi ostali kandidati). 

Ob e-prijavi je potrebno označiti način tekmovanja. Za tekmovalce, ki se bodo tekmovanja udeležili online je potrebno vnesti e-naslov, na katerega bo tekmovalec na dan tekmovanja prejel naloge!

  

Kotizacija 

Posamezni kandidat lahko tekmuje na več področjih v kategoriji.  

  

Kotizacija za tekmovanje v živo in online je: 

  • Slovenija, Avstrija, Italija in ostale države EU: 50 eur eno področje, 80 eur dve področji, 100 eur tri področja,   

razen:  

  • Madžarska: 42 € eno področje, 59 € dve področji in 72 € tri področja,
  • Hrvaška: 38 € eno področje, 53 € dve področji in 64 € tri področja,
  • Bosna in Hercegovina: 18 € eno področje, 25 € dve področji in 31 € tri področja,
  • Črna gora: 26 € eno področje, 36 € dve področji in 44 € tri področja,
  • Srbija: 24 € eno področje, 34 € dve področji in 41 € tri področja,
  • Severna Makedonija: 21 € eno področje, 30 € dve področji in 36 € tri področja.

   

Seznam kotizacij ostalih držav se nahaja TUKAJ (kliknite in odprlo se bo novo okno). 

 

Višina kontizacije je določena na podlagi Bruto domačega proizvoda - BDP posamezne države (Gross Domestic Product – GDP).  

Seznam kotizacij ostalih držav se nahaja tukaj: HERE (click to open new window).

___________________________________________________________________

V primeru, da se prijavljeni kandidat ne udeleži tekmovanja, organizator ne vrača kotizacije.  

 

Rok prijave na tekmovanje in seminar: 27. 3. 2024

Organizator bo objavil urnik in razpored po področjih in kategorijah 7 dni pred tekmovanjem.  

  

Organizacijski odbor tekmovanja: Aleš Marčič, Nina Lorber in Tadej Kušar.

  • Hits: 1128

Contacts

  • Phone:

    +386 590 92 401

  • E-Mail:

    This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Social media